H Volterra, στηρίζει έμπρακτα τους καταναλωτές της, εν μέσω αυτής της χρονικής συγκυρίας.  Για να περιοριστούν οι οικονομικές δυσκολίες λόγω της πανδημίας του Κορωνοϊού -Covid-19, η εταιρεία με αίσθημα ευθύνης θέτει σε ισχύ τα παρακάτω έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης:

  • Εφάπαξ έκπτωση 10€ σε όλους τους οικιακούς πελάτες ηλεκτρικού ρεύματος, που θα πραγματοποιήσουν ενεργοποίηση της υπηρεσίας Volterra MOY (εφαρμογή On-Line παρακολούθησης και εξόφλησης λογαριασμών) και E-Bill (ηλεκτρονικού λογαριασμού).
  • Επιστροφή του 100% του ποσού της εγγύησης όλων των οικιακών πελατών ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου που θα πραγματοποιήσουν ενεργοποίηση πάγιας εντολής εξόφλησης μέσω τραπέζης.
  • Ευνοϊκό πλαίσιο μεταχείρισης σε επιχειρήσεις που ανήκουν σε κωδικούς ΚΑΔ (Κωδικούς Άσκησης Δραστηριότητας), που έχουν πληγεί.
  • Παροχή ευέλικτων διακανονισμών εξόφλησης, για όλους τους πελάτες ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου της κατηγορίας Κ.Ο.Τ.
  • Αναστολή των διακοπών ηλεκτροδότησης για τρεις μήνες για όλους τους πελάτες ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου της κατηγορίας Κ.Ο.Τ.

Επιπλέον, η Volterra θέλοντας να συμβάλει στη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας και του εφοδιασμού της χώρας με ηλεκτρική ενέργεια και παράλληλα εφαρμόζοντας πιστά τα μέτρα απαγόρευσης κυκλοφορίας και τηλε-εργασίας λόγω του κορονοϊού, παρήγαγε κατά τον μήνα Μάρτιο του 2020 περίπου 2.700 MWh πράσινης ενέργειας από αιολικά πάρκα με εξ΄ ολοκλήρου, απομακρυσμένη επίβλεψή τους. Η ενέργεια αυτή αντιστοιχεί στις ανάγκες κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για περίπου 7.000 νοικοκυριά.

Επιπρόσθετα των ανωτέρω, ο μέτοχος της εταιρείας -κατασκευαστικός όμιλος AVAX Α.Ε.- προχώρησε σε δωρεά 10 αναπνευστήρων ενηλίκων, για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών του Εθνικού Συστήματος. Δείτε εδώ το σχετικό δελτίο τύπου.

Κλείνοντας, η εταιρεία προτρέπει τους πελάτες της να συνεχίσουν την απρόσκοπτη επικοινωνία τους μαζί της επιλέγοντας, την εξ΄ αποστάσεως εξυπηρέτησή τους, με έναν από τους κάτωθι, εναλλακτικούς τρόπους, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία:

  1. Μέσω τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης στο 2130 88 3000.
  2. Μέσω ηλεκτρονικών υπηρεσιών της εφαρμογής Volterra ΜΟΥ.
  3. Μέσω e-mail [email protected] (για νέους πελάτες) και στο [email protected] (για υφιστάμενους πελάτες).
  4. Μέσω του website www.volterra.gr, για τα σχετικά νέα και ανακοινώσεις.
  5. Μέσω της επίσημης σελίδας στο Facebook.

Η Volterra στέκεται δίπλα σας καθημερινά.

Πηγή: newsbeast.gr